سخنان رياست مركز اقتصاد مقاومتي در جلسه ماهیانه مدیران پس از تحریم‌های ترامپ

ریاست مرکز و تحریم ترامپ - مرکز اقتصاد مقاومتی

به گزارش روابط عمومی مرکز اقتصاد مقاومتی در جلسه ماهیانه ریاست مرکز اقتصاد مقاومتی با معاونان و مدیران مرکز، ایشان بیان داشتند :

همانطور که رهبر انقلاب  بیان فرمودند عزت ملی باید حفظ شود.

عزت ملی آن است که مسئولان در مقابل تحریم ها باستند و نه اینکه قطعنامه بر علیه ما صادر شود و هیچ کاری نکنیم .

عزت ملی یعنی باید تلاشمان را بیشتر و بیشتر کنیم تا بتوانیم به اهداف اصلی انقلاب برسیم و فراموش نکنیم که  ما از اول انقلاب  تا کنون همیشه تحریم بوده ایم ولی منابع داشته ایم و نباید  این منابع را بیهوده از دست دهیم.

عزت ملی یک نکته کلی است که امام خامنه ای کاملا صحیح بیان داشته اند که امروز  با این رتبه علمی  با این تعداد جوان مبتکر، مخترع و خلاق اگر بخواهیم باز خام فروشی کنیم عزت ملی خدشه دار میشود و فراموش نکنیم که اگر هر تهدید و یا مشکلی چه از نظر فرهنگی  چه از نظر اقتصادی و سیاسی  حاصل شود   یعنی ما مسئولین و مدیران کم کاری کرده ایم.

مدیران کشور باید به گونه ای رفتار کنند که بتوانیم  بر مشکلات و تحریم ها قلبه کنیم و عزت ملی را حاصل کنیم .

همچنین ایشان  بیان داشتند:

  1. تحریم  های در حال حاضر ما  از تحریم های پیامبر در شعب ابی طالب بیشتر و سنگین تر نبوده است  ولی با پیروی از رسول ا... توانستند بر مشکلات  و محدودیت ها غلبه نمایند  و در پیروزی مسلمانان  در شعب  چند چیز است که مهم و اساسی است و ما هم باید  بدان عمل نماییم :
  2. پیروی بی چون و چرای مدیران از مقام معظم رهبری و راهنمایی ها و دستوراتشان  (تاکید میکنم  مدیران چون مردم با مدیران بخش های صفر ارتباط بیشتری دارند و مردم هم مطمئنا همچون قبل حمایت میکنند که این حمایت هرسال بیش از پیش بوده است )
  3. ایجاد روحیه نشاط تولیدی و سازندگی در جامعه خصوصا قشر جوان  جامعه
  4. ترسیم راه برای مردم که پس از  سپری کردن مشکلات و تحریم ها در سال 1404  ما در چه موقعیتی  قرار میگیریم  و این موضوع برای مردم باید کاملا ملموس  باشد .
  5. مدیران نباید خسته شوند  خستگی سبب دور شدن  از اهداف انقلاب  میشود و هرگاه خستگی مضاعف شد  به یاد جوانان ناب و ارزشمندی و فرشته گونه ای  بیفتید که همین روز ها همچون حضرت علی اکبر (ع ) به  سوی  شهادت میروند .

هیچ گاه فراموش نکنید برای خدمت به اسلام و مسلمین انقلاب کردیم و امروز این نهال تبدیل به درختی شده است که باید تمام ملت عزیز ایران از سایه امنیت رفاه و آسایش آن باید استفاده نمایند.

 روابط عمومی مرکز

دیدگاه جدیدی بگذارید