تسلیت مدیر مرکز اقتصاد مقاومتی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

محرم اباعبدالله - مرکز اقتصاد مقاومتی

مدیر مرکز با صدور پیامی، فرا رسیدن ماه محرم را به همه شیعیان عالم و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت و تعزیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز؛ مدیر مرکزبا صدور پیامی، فرا رسیدن ماه محرم، ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت   تسلیت و تعزیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح می باشد؛

 

بسم ا...الرحمن الرحیم

 

«هیچ وقت نباید امت اسلامی و جامعه‌ی اسلامی ماجرای عاشورا را به عنوان یک درس، به عنوان یک عبرت، به عنوان یک پرچم هدایت از نظر دور بدارد. قطعاً اسلام، زنده‌ی به عاشورا و به حسین‌بن‌علی (علیه‌السّلام) است»مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

 عاشورا یک رویداد ساده در بستر تاریخ نیست، بلکه برای تمام انسان های آزاده دانشگاهی است که ذلت‌ گریزی، ستم‌ ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را در تاثیرگذار ترین شکل ممکن تدریس می کند. برای دشمنان دین نیز صحنه عبرتی است که آنان را به رهایی از اسارت و بندگی نفس فرا می خواند. این رویداد یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومتشان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان قرار گرفت.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را که یادآور شعار بلند هیهات من الذله و سردادن ندای آزادی از سوی حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان است را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض نموده و به تأسی از شهدا و ایثارگران و جمله رهروان راستین نهضت حسینی، از تعزیت این ایام برای بیداری و بصیرت در راه احیای دین خدا بهره می جوییم.