ابلاغ سیاستهای کلی سال 1396 توسط ریاست مرکز در جلسه فوریتی فروردین 96

دستورات ریاست مركز در خصوص ابلاغ سیاست های کلی سال 1396 درخصوص اقتصاد مقاومتی

گزيده سخنان ايشان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
معاونت ها و مديران مركز اقتصاد مقاومتي

با عنايت به تأكيد رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتي در سال 1396 بار و مسئوليت را بر دوش شما مديران انقلابي چندين برابر  كرده است.

رياست مركز اقتصاد مقاومتي با ايجاد فراخوان ويژه معاونت ها و مديران مركز ضمن تبريك سال جديد  و اينكه امسال  با نام اقتصاد مقاومتي،توليد و اشتغال متبرك شده است بيان داشتند:

امروز خرسند هستم  كه بگويم در سال گذشته شما مديران انقلابي چنان بايسته تلاش  نموده ايد كه  رهبر انقلاب حضرت امام خامنه اي مسئوليت شما را مضاعف نموده اند.

امروز رهبر انقلاب هدف اصلي سال 1396 شما را مشخص نموده اند.

ايشان ضمن تشكر از زحمات كاركنان مركز گفتند از جمله كار هاي مثبت مركز در سال گذشته علاوه بر موضوعات آموزشي ، فرهنگي و اجتماعي آن بود كه بحمد ا... توانستيم بيشتر از  پانصد مركز توليدي و خدماتي را توانمند كنيم و توانستيم سبب صادرات بيش از يكصد مجموعه إيراني  با كيفيت بالا شده و خصوصا محصولات دانش بنيان  را به اروپا و آمريكا صادر نميايم .

ايشان  بيان داشتند كه حضرت امام خامنه اي  راه  و مسير امسال مركز را به صورت واضح مشخص نموده اند و بنده در ٤ سرفصل از شما مطالبه ميكنم.

در سال آينده  شما مديران ارجمند  بايد :

اولا: روحيه انقلابي بودن و انقلابي گري را در خود  و ساير سازمانها و نهاد ها متبلور نماييد.

ثانيا: شركت هاي با قابليت توانمند شدن سريع را شناسايي و اقدامات لازم جهت پويايي آن را حاصل كنيد .

ثالثا:حد اقل در ٦ ماهه اول سال بايد سبب اشتغال مستقيم يكصد نفر در استان البرز كه پايلوت كشوري مركز است و در كشور يك هزار نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم حاصل آوريد.

رابعا:بايد  زمينه جدي در فرهنگ  استفاده از محصولات إيراني در مردم و توليد محصول با كيفيت ايراني در توليد كنندكان را حاصل آوريدو اين محصولات حتما و حتما بايد به خارج از كشور صادر شود .

ايشان همچنين بيان داشتند امسال دو انتخابات مهم پيش روي كشور و مردم عزيز ميباشد و ضمن آنكهتلاش هاي خود را جهت  اصول كاري خود يعني سرفصل هاي اقتصاد مقاومتي به طور كامل حاصل آوريد بايد زمينه هاي حضور حد اكثري  مردم در انتخابات را  نيز زمينه سازي نماييد.

ايشان همچنين تأكيد نمودند سال خوب سالي است كه بيانات رهبر انقلاب حضرت امام خامنه اي به صورت كامل انجام پذيرد و مردم آسايش، رفاه و معيشت و اشتغال مناسبي داشته باشند.

ايشان همچنين دستور دادند تا  نيمه اول فروردين معاونت ها و مديران برنامه هاي حوضه هاي كاري خود با تأكيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري را ارائه نمايند.

رياست مركز

دیدگاه جدیدی بگذارید